COVID-19 karantino laikotarpiu mes dirbame, siuntinius suruošiame ir išsiunčiame operatyviai, tačiau informuojame, kad kurjerių darbo režimas nėra įprastas, todėl galimas siuntų pristatymo uždelsimas. Rinkdamiesi pristatymo būdą žinokite, kad atsiskaitymas kurjeriui galimas tik banko kortele. DPD kurjeriai siuntas palieka 2 metrų atstumu nuo Gavėjo, tiesiogiai su juo nekontaktuojant. Vietoje parašo, kurjeris per atstumą apžiūri asmens dokumentą arba savo skeneriu nufotografuoja gavėją/įmonės patalpas šalia siuntos. Kurjeris neužeina į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas. Rekomenduojame nesirinkti pristatymo registruota Lietuvos pašto siunta, bei atkreipti dėmesį, kad kai kurios DPD pick-up atsiėmimo vietos (parduotuvės) gali būti uždarytos ir siuntiniai nukreipiami į artimiausius siuntų terminalus.

Atsiskaitymo būdai, saugumas, terminai

Šiuo metu apmokėti pateiktus užsakymus galite įprastiniu bankiniu pavedimu Jums įprastomis priemonėmis (banke arba naudodamiesi el. bankininkystės sistemomis). Kadangi atsiskaitymo sistemų saugumą užtikrina Jūsų bankas, tai yra visiškai saugus ir patikimas būdas, kurį naudojant nedalyvauja jokie apmokėjimų tarpininkai išskyrus Jūsų banką. Bankinis pavedimas gali Jūsų banko būti apmokestinamas pagal Jūsų turimą sutartį su banku. 

Paprastai bankiniai pavedimai užtrunka iki 1 darbo dienos, o jei pavedimą sufrmuojate tame pačiame banke kaip ir gavėjo sąskaita - valandos bėgyje.

Mūsų sąskaita yra banke Swedbank. Jos duomenis pamatysite pateikę užsakymą arba skyriuje "Apie mus"